Ca sa afli cum te poate ajuta site-ul corporate sa obtii mai multe aparitii in presa si sa imbunatatesti calitatea articolelor despre compania ta, iti oferim raspunsurile la intrebarea “ce cauta jurnalistii pe site-ul companiei mele?” chiar de la jurnalisti.

monica_cercelescuMONICA CERCELESCU este Publicist comentator Marketing la Saptamana Financiara. Are o experienta de peste 12 ani in presa. Inainte de Saptamana Financiara, a mai lucrat la Adevarul, in trustul MediaOn, a colaborat cu revista Media&Advertising etc. Este autoare a trei carti: “Regimul juridic al presei”, publicata la Editura Teora, “Ghid juridic de marketing direct” si “Ghid juridic de promovare a vanzarilor”, publicate de Proximity, ultimele doua editate pe CD.

Marius Balaci (Selenis): Atunci cand te documentezi despre o companie cat de des folosesti site-ul acesteia?

M.C.: Il folosesc mai mult sau mai putin, in functie de informatiile pe care le ofera. Sunt site-uri pe care le deschid o data si sunt site-uri consistente, pe care le deschid la mai multe documentari.

M.B.: Care sunt in general informatiile pe care le cauti pe site-ul unei companii?

M.C.: Ma intereseaza datele de contact sa fie cat mai clare, sa se inteleaga care sunt atributiile fiecaruia, astfel incat sa nu trebuiasca sa vorbesc cu toti reprezentantii companiei pentru a ajunge la persoana care mi-ar putea furniza informatiile necesare. Este foarte bine cand sunt si niste date financiare si informatii despre activitatea firmei atat din istoric, dar mai ales la zi, pentru a-mi putea forma un concept de discutie cu cei din firma.

M.B.: Care sunt lucrurile care iti plac la site-urile pe care le au la ora actuala companiile romanesti?

M.C.: Imi plac site-urile ordonate, unde nu iti pierzi vremea sa gasesti ceva. Desigur, imi fac placere si o grafica si o ambianta tonica si primitoare. Ma ajuta foarte mult sa gasesc link-uri catre domenii similare, sau informatii in legatura cu domeniul respectiv, nu numai despre firma. Spre exemplu studii, legislatie, o oarecare baza de date.

M.B.: Care sunt lucrurile care nu-ti plac la aceste site-uri?

M.C.: Cand ruleaza greu, cand gasesti un haos total care poate transmite informatii eronate. Si mai grav este cand informatiile nu sunt actualizate, pur si simplu nu mai stii nici daca firma respectiva mai exista sau nu.

M.B.: Ce recomandari vrei sa le faci oamenilor de PR din companii pentru a-si imbunatati site-urile pentru a-ti fi de mai mare ajutor tie?

M.C.: In primul rand sa fie “la zi”. Apoi sa nu foloseasca “limba de lemn” pentru informatiile de specialitate sau cele financiare; sa fie organizati, astfel incat vizitatorii sa gaseasca rapid informatiile de care au nevoie. Daca se poate si o grafica mai confortabila e OK.

Citeste si interviurile realizate cu: