Cercetare: Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010

Cercetare: Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010

In perioada februarie-martie 2011, prin intermediul portalului ResponsabilitateSociala.ro, agentia noastra a desfasurat o campanie care i-a implicat pe bloggerii romani, in calitatea lor de lideri de opinie, intr-un dialog despre initiativele de CSR ale companiilor. Campania s-a numit “Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010”, iar anul … Continue Reading →
Selenis a lansat site-ul corporate al HeidelbergCement Romania

Selenis a lansat site-ul corporate al HeidelbergCement Romania

Selenis a lansat www.heidelbergcement.ro, site care contine informatii despre activitatea companiilor HeidelbergCement din Romania (Carpatcement Holding, Carpat Betoane si Carpat Agregate). www.heidelbergcement.ro a fost creat pentru a asigura comunicarea dintre companie si publicurile ei: parteneri, clienti, autoritati, ONG-uri, reprezentanti ai presei si publicul larg. Site-ul … Continue Reading →
Cum sa scrii un studiu de caz care sa inspire

Cum sa scrii un studiu de caz care sa inspire

Studiile de caz sunt instrumente puternice prin care poti aduce lumina asupra unor produse sau servicii dificil de inteles. Gandeste-te cum faci tu cand vrei sa-ti cumperi un costum nou de haine. Il imbraci la garderoba si te uiti in oglinda, ca sa vezi daca … Continue Reading →