Selenis a lansat un birou de presa online pentru Tuborg – URBB

Selenis a lansat un birou de presa online pentru Tuborg – URBB

Selenis a lansat un birou de presa pe internet pentru Tuborg Romania. Acesta poate fi vizitat la adresa www.tuborg.pressroom.ro. Reprezentantii Tuborg si-au propus sa faciliteze accesul jurnalistilor si al altor stakeholder-i la informatii actuale despre activitatea companiei. Astfel, biroul de presa online ofera informatii despre … Continue Reading →
Selenis a sponsorizat Forumul National de Dezbateri ARDOR

Selenis a sponsorizat Forumul National de Dezbateri ARDOR

Forumul a gazduit Competitia Nationala de Debate pentru liceeni. In concurs au participat 170 de tineri, selectati dupa un sistem de calificari la nivelul celor 6 asociatii regionale care compun ARDOR (Asociatia Romana de Dezbateri, Oratorie si Retorica). Debate-ul este o dezbatere educationala. Doua echipe … Continue Reading →
Daca as crede in compania ta, in ce as crede?

Daca as crede in compania ta, in ce as crede?

Implicarea sociala, a devenit un factor major de influentare a perceptiilor despre o companie. Cu toate acestea doar 8% din marile companii din Romania folosesc internetul pentru a informa publicul despre ce fac in acest domeniu. Afla cum poti sa imbunatatesti reputatia companiei tale si … Continue Reading →
Carpatcement comunica cu stakeholder-ii printr-un newsletter

Carpatcement comunica cu stakeholder-ii printr-un newsletter

In noiembrie, am trimis prima editie a Newsletter-ului CarpatcementCSR.ro . Cei mai multi dintre abonatii actuali sunt jurnalisti care au ales sa primeasca pe email noutati despre activitatea Carpatcement Holding. Pe langa stiri, acestia primesc lunar informatii despre proiectele de responsabilitate sociala pe care le … Continue Reading →
10 reguli de scriere pe internet

10 reguli de scriere pe internet

In 1997, Jakob Nielsen isi propunea sa afle printr-un studiu: “Cum citesc utilizatorii pe Internet?“. La finalul cercetarii raspundea: “Nu citesc“. 79% dintre utilizatori “scaneaza” si doar 16% parcurg textul cuvant cu cuvant. Daca te ocupi de comunicare, iti doresti ca utilizatorii site-ului tau sa … Continue Reading →
Am lansat CarpatcementCSR.ro

Am lansat CarpatcementCSR.ro

La sfarsitul lunii septembrie am lansat, impreuna cu reprezentantii Carpatcement Holding, prima platforma online de comunicare a politicii si a proiectelor de CSR a unei companii romanesti – www.carpatcementcsr.ro. Lansarea site-ului a avut loc la sediul Carpatcement din Bucharest Business Park in prezenta partenerilor proiectului … Continue Reading →